Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Warlords of Aternum - Sprawdź swoje umiejętności taktyczne w tym epickim świecie fantasy
Tocz epickie bitwy przeciw potężnym potworom i despotycznym przeciwnikom!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – zbuduj i umocnij swój średniowieczny zamek
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
Prędkość gry | 2 |
Prędkość jednostek | 0.5 |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Aktywne (oparte na punktach) |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 1000 punktów) |
Osady koczownicze | Osady koczownicze aktywne |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00 |
Ochrona dla nowych graczy | 3 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 10:1 przez pierwsze 30 dni |
Flagi | Nieaktywne |
Farmienie | Nieaktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Nieaktywne |
Chłop | Nieaktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 50 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 2 |
Limit członków plemienia | 40 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
Poziomy plemienia | Nieaktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
Warunki zwycięstwa | Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 09.09.20 12:00 |